add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

Tuesday, January 29, 2013

מנהל/ת חשבונות סוג 2/3

מנהל/ת חשבונות סוג 2/3

"רילוקיישן ג'ובס מגייסת מנהל /ת חשבונות סוג 2 ו-3 עבור חברה מספקת שירותי כח אדם. טיפול בהנה"ח, שכר, מעקב ובקרה אחר חשבוניות. מיקום :תל אביב דרישות: הנה"ח-סוג 2 לפחות וחשבת שכר עם נסיון 2-3 שנים ידע ונסיון במע' Priority מע' תלושי שכר "עוקץ" -יתרון משמעותי אחריות, יסודיות, יחסי אנוש טובים. אפשרות למשרה מלאה או חלקית. תחילת עבודה מיידית כתובת לשליחת קורות חיים: "

לפרטים-ישירות לחברה המגייסת




חברה למכשור רפואי באזור ירושלים מחפשת אחר מהנדס/ת אינטגרציה

"תיאור משרה: -כתיבת מסמכי בדיקות לפי תקנים ומסמכי מוצר -הבנה טכנית של שינויים נדרשים במוצר -יכולת ניתוח השינויים והגדרת הבדיקות הנדרשות -הרצת בדיקות וריפיקציה וולידציה לפי תוכניות בדיקה ומפרטים -חקר תקלות -ניתוח סטטיסטי של תוצאות הבדיקה דרישות: -השכלה: BSC בהנדסת אלקטרוניקה -לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה קורות חיים נא להגיש ל: תודה, נועה"

אתר את המגייס בלינקדאין


engineering process manager. interested send cv to

"Responsibilities: - Establish standard procedures for engineering works ensuring the quality of the projects in coherence with the existing regulations. - Create and administer the company's knowledge pool and define how they may be applied to each project in optimal conditions, in accordance with the existing standards and the best industrial practices. - Perform a market prospection with regards to customers, suppliers, competitors and products, to enhance business actions. - Exercise direction and leadership of those employees assigned to the project by setting goals, objectives and responsibilities. Catalogue indicators to measure and evaluate the performance. Encourage and organize employees to achieve both career and personal development. - Establish the procedures for administering the emission, revision and distribution of the engineering documents of the projects. - Draft the procedures to be followed in the various phases and stages of the projects execution process. - Make certain that the applicable laws and standards are observed. - Ensure compliance with technical requirements. - Coordinate with the rest of the organization in all areas where are or may be synergies with a view to optimizing the activity. - Establish and homogenize the criteria with which to perform the company's engineering duties. - Promote the improvement and optimization of processes, equipment and systems, in collaboration with support units and gained experiences, in order to meet the quality and expectations of clients and achieve a significant competitive advantage. - Write and submit reports on the results and deviations detected in the execution of a plan (attainment of objectives, deviations detected) to propose improvement actions and recommendations. - Select the most appropriate suppliers, based on the technical and economic requirements of the project, to procure with perspectives of benefit and profitability. - Ensure the development and performance of the solution using the knowledge of the needs defined envisaging the resources and means necessary for its execution. - Diffuse and apply Common Management Systems (NOC) within your scope, as a model of action to minimize risks. Requirements: - Higher education in Industrial Engineering or similar. - Minimum 8 years experience performing similar tasks and have also served as executive/engineering coordinator to work as a deputy. - Know how to manage effective meetings. - Experience in team coordination. - Knowledge of the manufacturing and construction standards. - Preferable spanish or hebrew candidates. - English: must be fluently (written and spoken). Spanish is an asset. - Location job: Israel."

לפרטים-ישירות למגייס


למוקד מכירות בבאר שבע, דרוש/ה מנהל/ת צוות

":התפקיד כולל אחריות ישירה על ביצועי הצוות והנעתו לעמידה ביעדים ניהול מקצועי ברמת נציג/ה – ביצוע הקשבות, ביצוע .שיחות משוב, ביצוע הדרכות ורענונים מקצועיים .ניהול ישיר של צוות נציגיםו/ת – טיפול בבעיות אישיות, ליווי אישי, חניכה ושימור ניהול משמרת- ניהול והנעה של משמרת לעמידה ביעדים טיפול בחריגים – לקוחות ובעיות משמעת חריגות משרה מלאה בבאר שבע :דרישות התפקיד ניסיון במוקד טלפוני - יתרון לאחמ"ש/ית או נציג/ה בכיר/ה ניסיון ניהולי יחסי אנוש מעולים יצירתיות ומנהיגות יכולת הנעת עובדים (נכונות לעבודה מאומצת במשרה מלאה במשמרות (כולל ערבים office ידע בתוכנות :שלחו את פרטיכם/ן למייל תוך ציון מספר המשרה 12 'משרה מס -- ?מחפשים משרות נוספות "

לפרטי שליחה למגייס


contract manager.interesed send cv to

"Responsibilities: - Manage the full life cycle of project subcontracts. - Support the process of negotiating the subcontract, administering the contract, managing claims and supervising the compliance with contractual obligations of the subcontractors, ensuring the formalization and documentation of incidences associated with each subcontract. - Manage and follow up of claims and analyze the needs of customers. - Responsible to close/settle the subcontracts. - Provide, analyze and manage documents, preparation of reports. - Coordination of work teams. - Information on the situation, compiling and filing contractual and economic information. - Execution of Action Plan. - Provide support for the Project Director in the administration of the main contract. Requirements: - Higher education in Electrical Engineering or similar. - Minimum 5 years experience performing similar tasks. - Knowledge of Contracts and Claims. Identification methodology and risks management. - Basic legal, financial and tax knowledge. - Preferable hebrew candidates. - Hebrew and english: must be fluently (written and spoken). Valuable knowledge of Spanish. - Location job: Israel."

לחץ כאן ליצירת קשר עם המגייס


omrix, a leading bio-pharmaceutical company, is seeking an administrative coordinator for the production dept at tel hashomer site. please send your cv to:

"Job Description: Omrix, a leading Bio-pharmaceutical company, is seeking an Administrative Coordinator for the Production dept. Full time position, administrative (office) work, in a dynamic, challenging environment. Qualifications: - Former administrative background. - Very high level of English. - Ability to work in a full time position + over-time when needed."

עוד משרות הייטק בין חברים בלינקדאין


architect

"• מעל 8 שנות ניסיון בפיתוח C# • נסיון בפיתוח מערכות High Performance • נסיון רב ב-Multithreading • Domain Driven Design • ידע ב- CQRS • הכרות עם Event Sourcing • נסיון עם הטכנולוגיות הבאות – Nhibernate, Autofac, Spring Framework, MSMQ, NServiceBus, RabbitMQ, ZeroMQ • עבודה עם Socket-ים • מערכות פיננסיות – יתרון • ניסיון כ DBA – יתרון • עבודה עם NoSQL –יתרון "

לינק למשרה בלינקדאין


stratasy a 3d company is hiring

"PMO"

עוד משרות הייטק בין חברים בלינקדאין


we are looking for someone great!!!! if you know someone pass it on

"Hi Everyone, We have openings here at Playtika for a number of positions. Support Representatives, Data Architect, Facebook Campaign Manager, Product Manager Group Leader, Linus System Administrator, System Architect, Java Developer, Client Developer, ROI Manager, Project Manager - Games Production. If you know someone, send me their CV. please email me at "

לפרטים-ישירות לחברה המגייסת


למוסד בנקאי במרכז הארץ דרושים אנשי system linux מעולים!

"דרישות המשרה: נסיון של 3-4 שנים בתפקידי סיסטם- חובה הכרות מעמיקה עם מערכת redhat-חובה! נסיון בעבודה עם שרתי vmware, blade-חובה הכרות עם פרוטוקולי תקשורת הכרות ונסיון בעבודה עם AD, exchange-חובה מייל לשליחת קורות חיים: "

למידע ומשרות נוספות בלינקדאין


stratasys is hiring

"HW Group Manager"

לפרטי שליחה למגייס


net server developer

"לפחות שלוש שנות ניסיון ב-.NET C# 3.5/4.0 צד שרת - חובה לפחות שנתיים בפיתוח Native C++ - חובה לפחות שנתיים בכתיבת חלקים במערכת גדולה ומרובת תהליכים. - חובה Multithreading. - חובה עבודה עם DB - חובה ניסיון בפיתוח C++/CLI - יתרון WCF – יתרון פיתוח API – יתרון פיתוח מע' מבוזרות - יתרון "

עוד משרות הייטק בין חברים בלינקדאין


stratasys, a 3d company is hiring!

"System Engineer"

לפרטים נוספים


מהנדס/ת מערכת לחברה בתחום המכשור הרפואי

"•ניתוח וניסוח ביצועי מערכת – הגדרת הדרישות •הגדרת בדיקות למערכת רפואית מולטי-דיסיפלינרי: oרמת ביצועים במימדים השונים oעמידה בתקינה •הגדרה ותיעוד של הדרישות הטכניות ברמת המערכת וברמת תתי-המכלולים במערכת •הגדרה ותכנון של פעילות validation & verification •ליווי מפיתוח לייצור: ליווי צוות ההנדסה והייצור בהעברה מפיתוח הייצור מטעם הפיתוח •ליווי התקנות ראשונות בשטח: וידוא תקינות פעילות המערכת, זיהוי ופתרון בעיות בשטח •עבודה בממשק שוטף עם כל יחידות הפיתוח בשלבים השונים כדי לבדוק עמידה בדרישות, זיהוי בעיות, ויצירת דיון כאשר יש צורך לפתור בעיות או לזום שינויים •כפיפות לסמנכ"ל מחקר ופיתוח דרישות: תואר ראשון בהנדסת חשמל / פיזיקה מאחת האוניברסיטאות המובילות בארץ או בחו"ל • תואר שני – יתרון ניסיוןקודם בתכנון מעגלי RF- יתרון משמעותי •נסיון קודם כחבר בצצות פיתוח של מוצר מולטידיסיפלינרי המשלב תכנה, אלגוריטמיים, חמרה, מכניקה •נסיון קודם בסביבת פיתוח של מכשור רפואי מורכב- יתרון משמעותי •ניסיון כמהנדס מערכת של שנתיים לפחות שליטה טובה בשיקולי תכנון של מעגלים אנאלוגיים וסיפרתיים • יכולת תכנון וארגון, יכולת עבודה במקביל על מספר נושאים •יכולת תקשורת טובה, כושר ביטוי ויחסים בין אי/שיים טובים המשרה בשוהם קו"ח למייל "

מציאת עבודה באופן אקטיבי


מנהל/ת מרלו"ג לשפלה

"לחברה קמעונאית יציבה ומובילה דרוש/ה מנהל/ת מרלו"ג מנוסה וחרוץ/ה, בעל ניסיון מוכח בניהול לוגיסטי ובניהול צוות עובדים לאזור השפלה. התפקיד כולל ניהול צוות עובדים (מחסנאים, מלגזנים, נהגים ועוד) ובמקביל עבודה שוטפת על רצפת הייצור במידת הצורך (דרוש/ה מועמד/ת שעושה הכל מהכל). משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות. תנאים טובים למתאימים, התפקיד כולל רכב. נא לציין ציפיות שכר על גבי קורות החיים - אחרת לא נוכל לטפל במועמדות, תודה. דרישות: 1. השכלה בתחום הלוגיסטיקה/הנדסת תעו"ן - חובה 2. ניסיון משמעותי של מספר שנים בניהול מחסן לוגיסטי גדול/מרלו"ג - חובה 3. ניסיון של מספר שנים בניהול צוות עובדים גדול (מעל 20 עובדים, נהגים/לגזנים/מחסנאים וכו') 4. גישה למחשב ושליטה מלאה בתוכנות האופיס - חובה 5. מגורים באזור השפלה - יתרון קורות חיים ל משרה 411"

לפרטים-ישירות לחברה המגייסת

No comments:

Post a Comment