add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

המון תודה לצוות ג'וב-האנט על היחס והשרות הנעים. בתוך זמן קצר קורות החיים שלי עשו את דרכם למאות ואולי אלפי מעסיקים במשק הישראלי וחשפו אותי להרבה מאוד מעסיקים פוטנציאליים!

קראו המלצות נוספות והצטרפו לשירות עוד היום

Monday, May 27, 2013

לנס טכנולוגיות דרוש/ה מפתח/ת java לתחום אבטחת המידע והתשתיות

לנס טכנולוגיות דרוש/ה מפתח/ת java לתחום אבטחת המידע והתשתיות

"לנס טכנולוגיות דרוש/ה מפתח/ת JAVA לעבודה בארגון גלובאלי גדול משרת פיתוח מעניינת מאוד בתחום אבטחת המידע עבודה בשעות לא שגרתיות ניסיון של 3 שנים בפיתוח JAVA-חובה ידע/רקע בתחום הSYSTEM/תשתיות/שרתים/אבטחת מידע- חובה נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות- חובה קו"ח ל-"

לחץ כאן ליצירת קשר עם המגייס




לחברה מובילה באזור המרכז דרוש/ה בודק/ת תוכנה עם תואר טכנולוגי

"תואר טכנולוגי - חובה! 1-2 שנות ניסיון בבדיקות תוכנה - חובה הכרות עם תחום תקשורת הנתונים - יתרון משמעותי מייל לשליחת קורות חיים: "

למידע ומשרות נוספות בלינקדאין


לחברה אינטגרציה בפ"ת דרוש/ה מתכנת/ת cti לכתיבת ivr scripts.

"לחברה אינטגרציה בפ"ת דרוש/ה מתכנת/ת CTI לכתיבת ivr Scripts. משרה מאתגרת בסביבת עבודה נעימה עם אפשרויות קידום. משרה מלאה, תחילת עבודה מיידית! דרישות התפקיד: ניסיון ב- כתיבת שאילתות ופרוצדורות. חובה ניסיון בעבודה מול SQL דרוש ניסיון ניסיון כמתכנת /ת באחת מהשפות: .NET VB, c, c++, .net, java, Delphi, בנוסף דרושה הכרות של לפחןת שנים מהנושאים הבאים: (CTWare / Tadiran(composit) / Cisco / Avaya/Cosmocom) נכונות לעבודה מאומצת."

כל הפרטים בקבוצת משרות הייטק בין חברים


looking for a dba oracle- infrastructure

"B.Sc in computer science/ MAMRAM graduate At least 3 years experience in Oracle DBA - Infrastructure At least 3 years experience in Tuning CV: "

לפרטים-ישירות למגייס


affiliate manager/media buyer

"Online company in Tel -Aviv is looking for: Affiliate Manager and Media Buyer. Send your CV to: "

Go to linkedin for details


אם תקראו רק טיפ אחד לגבי כתיבת קורות חיים, זה חייב להיות הטיפ הזה!

"הטיפ הזה מיועד למי שאין להם סבלנות או כוח או זמן לקרוא מיני תכנים/טיפים/פוסטים באינטרנט. הטיפ הזה מיועד למי שאין להם סבלנות, אבל (נו, מה לעשות?) מחפשים עבודה או מתחילים לחפש עבודה. אז נכון, יש אלפי טיפים ברחבי האינטרנט לגבי כתיבה נכונה של קורות חיים, אבל לרבים מאיתנו באמת שאין מספיק זמן פנוי בכדי לקרוא אפילו את חלקם. אז אם אתם כאלה ש"אין לכם זמן!", בדיוק בשבילכם אני כותבת את הטיפ הבא! כן, אם תחליטו לקרוא טיפ אחד בלבד בנוגע לנושא הזה של כתיבה נכונה של קורות חיים, כדאי מאוד שזה יהיה הטיפ הזה כי הוא הטיפ הבסיסי ביותר עבור מי שמתיישב עכשיו מול דף ריק של קובץ WORD ומתחיל... לכתוב."

לפרטים-בלי תיווך של חברות השמה


device side – senior developer

"לחברת סטארט-אפ מבוססת כלכלית המפתחת מוצר בתחום אבטחת מידע למובייל Device Side – Senior Developer דרוש/ה דרישות: לפחות 3-5 שנים - c++ ניסיון בפיתוח Windows או Linux ניסיון בפיתוח בסביבת Security-ניסיון קודם מחברות בתחום ה מדובר על חברת סטארט-אפ מבטיחה מאד היושבת תחת חממה טכנולוגית מאד מבוססת כלכלית נא שלחו קו"ח למייל: "

לינק למשרה בלינקדאין


מוביל /ת פיתוח real time embedded | maofarim

"מוביל /ת פיתוח REAL TIME EMBEDDED | MAOFARIM לשליחת קו"ח: "

לפרטי שליחה למגייס


לחברת לדיקו גרין אנרג'י המשווקת מערכות אנרגיה מתקדמות ומורכבות, דרוש/ה מנהל/ת מכירות.

"במסגרת התפקיד הובלת הפעילות בתחום המערכות התרמיות דרישות: בעל/ת רקע טכני בתחום מערכות הגז ו/או מערכות מיזוג אוויר/הסקה - חובה בוגר/ת מסלול לימודים טכנולוגי/הנדסי – חובה בעל/ת ניסיון במכירת מערכות ו/או פרויקטים – חובה ניסיון במכירות לתעשייה של מערכות/פרויקטים טכנולוגיים – יתרון משמעותי קורות חיים ניתן לשלוח למייל "

לינק למשרה בלינקדאין


איש/ת שיווק און ליין

"נסיון של 3 שנים יכולת אנליטית מעולה שליטה באקסל גוגל אנליטיקס נסיון בניהול קמפיינים גדולים "

פרטי משרה מלאים בקבוצה משרות בין חברים


לחברה פיננסית מובילה דרוש תוכניתן java מנוסה בכתיבת sql

"1-2 שנות ניסיון בתפקיד זהה –חובה 1-2 שנות ניסיון בפיתוח ב- JAVA – חובה שליטה מלאה בכתיבת SQL – חובה. ניסיון בפיתוח מערכות CRM- יתרון עבודה בחברת ביטוח - יתרון שימוש בטכנולוגיית WEB- יתרון משמעותי לפרטים ניתן לפנות לכרמל בטלפון 03-5763170 או במייל "

לפרטים נוספים


הזדמנות חד פעמית להצטרף לחברת סטארט אפ מצליחה!!!!

"לסטארט אפ בשלבי צמיחה מתקדמים דרושים תותחי java j2ee!!! ניסיון של +5 שנים בפיתוח java j2ee server side ניסיון עם Hibernate, Spring, Javascript, Web Services. לפרטים ניתן לפנות לכרמל בטלפון 03-5763170 או במייל: "

פרטי המשרה בלינקדאין


לחברת היי טק גדולה ויציבה בשרון דרוש מפתח אוטומציה!

"תנאים מעולים!! לפחות שנתיים ניסיון בפיתוח אוטומציה ניסיון בפיתוח כלים בשפת JAVA ניסיון עם JSYSTEM/ Selenium לפרטים ניתן לפנות לכרמל בטלפון 03-5763170 או במייל: "

לחץ כאן ליצירת קשר עם המגייס


novellusdx is hiring a phd in biology, specialized in molecular biology

"Preferable in the cancer environment, microscopy experience, some industrial experience. Multidisciplinary thinking, fits to start up environment. A team worker, a friend. CV to "

לפרטי שליחה למגייס


??אולי אתם מכירים

"!קבוצת נישה מתרחבת אנחנו מחפשים מנהל/ת השמה לטיפול בלקוחות האסטרטגים של החברה. התפקיד כולל ניהול כל הממשק עם הלקוח, פגישות, ניהול תהליכים, ניהול ממשקים פנימיים, ועוד !!!העבודה במשרה מלאה בסביבה ארגונית יוצאת דופן עם תנאים מצוינים"

לחץ ליצירת קשר למשרה

No comments:

Post a Comment